رئیس اداره تدارکات، پشتیبانی و خدمات رفاهی سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای طرح پایش سلامت 2 کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه، به مدت 9 روز خبرداد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، سید حسین حسینی، رئیس اداره تدارکات، پشتیبانی و خدمات رفاهی اظهارداشت: در این طرح که ویژه کارکنان سازمان اوقاف به اجرا گذاشته شد ، آزمایش های گوناگونی به منظور بررسی تست های کبد و کلیوی ، کم خونی ، اندازه گیری چربی خون ، تست تیروئید ، آزمایش پروستات (برای کارکنان مرد بالای 45 سال) و ادرار از کارکنان گرفته شد.
 
وی ادامه داد: این دومین مرحله طرح چکاپ سلامت است و اولین دوره آن سال گذشته با هدف بررسی بیماری های چشم، قندخون ، فشارخون ، قد و وزن انجام شد و ان شاالله بنا داریم دوره سوم و چهارم آن را نیز در آینده اجرا کنیم.
 
حسینی با بیان اینکه با آژمایشگاه های متعددی برای اجرای این طرح رایزنی شد و درنهایت با یک آزمایشگاه با شرایطی مناسب قرارداد امضا شد ، افزود : تمام این آزمایش ها پس از بررسی در آزمایشگاه توسط پزشک مورد اعتماد سازمان بررسی می شود و در صورت نیاز برای کارکنان دارو تجویز خواهد شد.
 
رئیس اداره تدارکات ، پشتیبانی و خدمات رفاهی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: سال گذشته در جریان برگزاری مرحله نخست این طرح ، از وقوع یک سکته قلبی یکی از همکاران با اقدامات به موقع جلوگیری شد و چند تن از کارکنان نیز که بیماری فشار خون بالا یا پایین و همچنین دیابت داشتند شناسایی و برای طی ادامه مراحل درمان به پزشک معرفی شدند.
 
وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح بررسی میزان سلامت کارکنان و انجام پیشگیری ها و درمان های لازم است ، گفت : در پایان مرحله دوم این طرح ، فرم سلامت به همکاران ارائه خواهد شد.
 
حسینی با بیان اینکه سال گذشته 450 نفر از کارکنان سازمان در مرحله نخست شرکت کردند ، افزود : تا امروز یکشنبه 23 شهریورماه 450 نفر در مرحله دوم شرکت کرده اند و اجرای طرح تا فردا تمدید شده است.
/2759/